تحصیل در ترکیه و کنکور یوس
نوشته شده توسط : محمد میرزایی

یکی از مهم ترین مسائلی که در ابتدای کار و برای تحصیل در ترکیه باید به آن توجه نمایید این است که قصد شما تحصیل در دانشگاه های دولتی ترکیه می باشد یا دانشگاه های خصوصی ترکیه. تحصیل در دانشگاه های ترکیه با قوانین مخصوص به خود صورت می پذیرد که باید قبل از اقدام از آن ها مطلع باشید.

برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی ترکیه شما می باید هزینه های بالاتری را در نظر داشته باشید ولی نکته مثبت آن این است که نیاز به آزمون ورودی نخواهد داشت.

اما برای تحصیل در دانشگاه های دولتی ترکیه شما نیاز خواهید داشت تا در آزمون یوس که برای تحصیل افراد خارجی در این کشور می باشد شرکت نمایید. البته مزیتی که دانشگاه های دولتی ترکیه از آن برخوردار می باشند هزینه های بسیار پایین تر آن می باشد.

کسب نمره مناسب در کنکور یوس برای شما لازم می باشد تا بتوانید در این رقابت از دیگران پیشی بگیرید. این نکته را در نظر بگیرید که آزمون یوس دارای سه شاخه می باشد که منابع آن موارد زیر است:

هندسه

ریاضی

هوش

 

شما با شرکت در آزمون یوس تنها باید موارد بالا را امتحان دهید و از یک لحاظ که نیاز نخواهید داشت تا تمامی درس ها را مرور کنید برای شما برگ برنده به شمار می رود. برخی با داشتن اطلاعات اشتباه از شنیدن آزمون یوس به وحشت می افتند و در مواردی نیز آن را با کنکور ایران مقایسه می نمایند که البته چنین نخواهد بود.

شما از طرف دیگر می توانید در کلاس های کنکور یوس که هم در داخل کشور و هم در کشور ترکیه برگزار می گردد شرکت نمایید. اگر که بخواهید در ایران از این کلاس ها استفاده نمایید موسسه ما می تواند خدمات کاملی را برای این منظور به شما ارائه دهد. البته در ترکیه نیز به همین صورت موسسه ما خدمات خود را ارائه می نماید.

یکی از موارد مهم دیگری که باید بیش از همه بدان توجه داشته باشید داشتن مدرک تومر که سطح شما از زبان ترکی را تعیین می نماید که موسسه ما در زمینه آزمون تومر نیز می تواند راهنمای هرچه بهتر شما باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.





:: برچسب‌ها: دانشگاه های ترکیه ,آزمون یوس , کنکور یوس , آزمون تومر ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: